Курси майстерності публічного мовлення

Найбільшому з мудреців філософу Сократу мудрість не допомогла. Однією єдиною фразою він обурив народний суд і дістав смертний вирок. Бо в публічному мовленні мало бути розумним — іноді треба просто дотримуватися правил.

Авторський курс Густава Водічки «Майстерність публічного мовлення» дозволяє в короткий термін опанувати тонкощі впливу на різні види авдиторій.

Курс гарантує здобуття практичних навичок публічних виступів і сприяє виходу на новий рівень комунікативної діяльності.

Кожен учасник отримує спеціальні консультації з урахуванням своїх індивідуальних особливостей.

Ви навчитеся правильно будувати своє мовлення, утримувати увагу авдиторії, емоційно «чіпляти», парирувати незручні запитання та дізнаєтеся багато інших корисних фішок гарного оратора.

Розклад курсів

Київ

Найближчий курс у Києві відбудеться з 27 по 28 серпня
Курси проводяться за адресою: вул. Костельна, 8

Одеса

Призначених дат поки що немає
Курси проводяться в Одеському лінгвістичному центрі за адресою: вул. Маразлієвська, 10

Дніпро

Найближчий курс у Дніпрі відбудеться восени 2022 р
Курси проводяться у школі Primus Inter Pares School за адресою: Січеславська набережна, 53

Львів

Найближчий курс у Львові відбудеться восени 2022 р.
Курси проводяться в арт-просторі Come In за адресою: вул. С. Крушельницької, 3

Інформація про проведення курсів

Графік курсу: 2 дні, з 11:00 до 20:00.
Заняття проводяться групами від 10 до 14 осіб.
Можлива організація курсу на території замовника, на території третьої сторони, а також виїзні курси у регіонах.

Программа курсу

Знайомство, робота з мотивацією, очікуваннями, запитами, актуальною змістовною проблематикою.

Цілі та формати публічної дії. Класифікація основних форматів промов (спонукальні, ритуальні, інформаційні тощо). Розрізнення за цілями. Як визначити ціль публічного виступу? Що це можуть бути за цілі? Як обрати матеріал, і від чого це залежить? Що важливо зробити до виступу і чому?

Основні формати публічних виступів сучасної людини, бізнес-співробітника великої компанії та їхні особливості з урахуванням корпоративної ієрархії (презентації, розмова з босом, ритуальна промова тощо). Чому це важливо та як впливає на розвиток і просування персони. Специфіка цілепокладання під час підготовки до виступу.

Хто говорить. Сприйняття авдиторією того, хто виступає, не зводиться винятково до осмислення слів, які він промовляє. Одні й ті ж слова з вуст різних людей сприймаються по-різному. Чим визначаються кордони говоріння? Про що необхідно насамперед пам’ятати при підготовці таких виступів?

«З переповні серця промовляють уста». Навіщо взагалі говорити публічно. Коли неможна не говорити. Як знайти свою авдиторію?

Страхи і хвилювання під час публічного виступу — що з ними робити?

Як готуватися до виступу. З чого почати, як вибудувати, хто допоможе відрепетирувати, чи все треба знати назубок, як не «перегоріти» до виступу?

Практична вправа «Зайти і полюбити»

Невербальні аспекти виступу: поза, жести, міміка. Як знайти свою «комфортну стійку» та як її закріпити як навичку?

Робота з простором публічної комунікації. Як і що саме приготувати завчасно в місці виступу. Обов’язкові правила гарного оратора.

Структура й особливості авдиторій. «Чоловіки — мислення, жінки — розуміння», як працювати з тим і другим. Час доби та обмеження, які оратор має враховувати.

Робота з інструментальними прийомами. «Приготуйте подарунок авдиторії» тощо.

Початок і завершення виступу. Як вибудувати свою промову. Способи встановлення контакту з авдиторією. Як і чим «тримати зал», що треба особливо контролювати.

Павза, її роль. Як, коли й навіщо ораторові слід уміти правильно замовкнути.

Практична вправа «Хвилина мовчання».

Контрасти умов виступу. Особливості «вулиці» та робота з мікрофоном. Закони вуличного сприйняття. Як швидко стати «головним» для натовпу на вулиці.

Психологія публічності. Зал живиться вами чи ви живитеся залом? Як має бути і чого слід прагнути?

Фактори, що викликають довіру авдиторії. Використання цитат, авторитет свідка. Контроль лексики для відповідності сприйняттю та способу мислення авдиторії (фокус — мотив досягнення).

Презентація в бізнесі. Як перестати бути «дівчинкою, яка обслуговує слайди»? Нова якість презентації. Від чого втомилися слухачі презентацій і як до них достукатися? Ліміт знаків на сторінці. Як добирати образи, аналогії та картинки.

Особливості сугестивної комунікації для великої авдиторії.

Практична вправа «Політична промова».

Анализ, коррекция, фиксация.

Робота з жестикуляцією. «Простота рухів диктує простоту мовлення».

Закони сприйняття. Фільтри. (Які закони сприйняття і чому вони такі? Звідки беруться спотворення у сприйнятті?)

Практична вправа: «Вірші та рухи рук».

Аналіз, корекція, фіксація.

Композиція та драматургія публічного мовлення: вічні закони і що змінилось? Про що зазвичай забувають оратори.

Практична вправа: «Моя мала батьківщина».

Як налаштовуватися на виступ чи коментар, як «зберігати обличчя» і витримку у складних публічних ситуаціях? Яка природа нашого страху публічності, які додаткові ресурси він вивільняє і як оратору навчитися з ним співпрацювати. Як звикнути відчувати себе «у центрі уваги»?

Як швидко зробити «смисли» своїми. Як протестувати милозвучність свого тексту. Краще — менше?..

Ритуальна промова. Основні закони. Особливості ритуальної промови: які секрети треба знати і на чому тримати «фокус». Прийоми і хитрощі привернення уваги до себе і своєї ритуальної промови.

Практична вправа «Ритуальна промова». Аналіз, зворотний зв’язок.

Рефлексія..